Wednesday, November 4, 2009

Kohal olek on üks asi- tasemel kohal olla on hoopis teine teema.. :)

Ma avastasin endalegi üllatuseks, et olen viimasel ajal (nii palju kui seda aega olnud on..) suhteliselt laisk kirjutaja. Ma üritan ennast parandada...pigem omakasu eesmärgil, kuna terve nädala tegevusi ühe õhtuga kirja proovida panna on suhteliselt piinarikas.
Nädalavahetus möödus Suvepealinna mõnusid/tegusid nautides- lisades veel suure käputäie võrkpalli, saamegi ühe mõnusa, õdusa ja koduse nädalavahetuse :)
Nagu TV3 (või Kanal 2- ei suuda väga vahet teha enam) on viimasel ajal korrutanud- Kas Te teadsite, et enamik inimesi armub reedeti?! Ouhh, well- reede oli küll jah suhteliselt kummaline päev. Pärast majandusmati kontrolltööd hakkas taevast sadama selliseid lumehelbeid, et ilmselgelt tekkis igal vähegi talve näinud inimesel glögi ja hõõgveini igatsus. Ja kuna glögi veel ei müüda- vähemalt mitte meie koduhoodis- siis tuli rahulduda selle teise variandiga. Seda seekord siis PÄRNUS- jaaaaa, ma viimaks ometi sattusin koju :) Viimasest korrast oligi liiga palju aega möödas- olin juba unustanud ristmike valgusfooritsüklid ära :) Elad ja õpid, elad ja õpid- minu reedeõhtune õppetund oli, et punast ja valget ei ole otstarbekas omavahel segada..vähemalt mitte suurtes kogustes..
Ma olin juba ära unustanud, milline peab üks õige voodi välja nägema. Õnneks käisin oma mälu värskendamas- JAH, see peab olema suur, pehme, rohkete patjade, suure teki ja mõnusa voodipesuga. Oi kuidas ma tahaks selle endaga pealinna kaasa võtta....aga siis võikski tekkida oht, et keskenduksin siin liiga palju magamisele ja teised asjad jääksid tagaplaanile...
Õnne võib tunnetada siis, kui on liiga palju tegemist, et pole muretsemiseks aega- sama lugu kehtib kõikide asjadega. Ma armastan võrkpalli siis, kui pole enam aega sellega ise tegeleda- see nädalavahetus tundsin üle tüki aja taas seda, et võiks tekitada seda aega veidi rohkem .. :) Aga eks näis, elame ühe päeva korraga (ja eelkõige need 5 EPICkiiret päeva, mis praegu on).

Kuhu olen ma teel? Ja miks ma siin reisikotis olen? - on kaks varianti- kas prantsuse saatkond Pariisis või veel teadmata asi kusagil Hollandis. Täna õhtul langes jälle taevane tuluke msni, mis soovitas Hollandit, aga ... aega on selle kiire asjaga ja enne peab laulud (tänud Krissule selle kirja eest..) oma peas välja mõtlema.
Loodan ,et suudan täna mitte oma voodist alla veereda.

Goedenacht,

Kati



No comments:

Post a Comment